Bent je klant bij Officebox? Dan beschik je over ons klantportaal “Mijn Officebox”! In veel gevallen kun je met behulp van Mijn Officebox veel zaken zelf regelen waardoor je niet langer hoeft te wachten tot onze medewerkers beschikbaar zijn.

Ons klantportaal levert meerdere voordelen op waaronder:

EFFICIËNTE EN GERICHTE COMMUNICATIE

Het gebruik een klantportaal betekend dat we gericht kunnen communiceren. De informatie die je in ons klantportaal vindt zijn dan ook heel anders dan de gegevens die op onze website staan. De informatie is exact afgestemd op jouw gegevens en bedrijfsomgeving.

HOGERE FLEXIBILITEIT

Je hebt zelf de mogelijkheid om gegevens te wijzigen zoals namen van medewerkers of email adressen. Je kunt bijvoorbeeld zelf accounts aanmaken, zodat je niet hoeft te wachten tot een Officebox medewerker een account heeft aangemaakt. Maar ook accounts verwijderen, zodat je aan het eind van de maand niet teveel betaald.

BESCHERMING

Het klantportaal is een afgeschermde omgeving waarover jij de controle hebt. Daardoor zijn ook verschillende gegevens zichtbaar per gebruiker. Denk daarbij bijvoorbeeld aan gebruikersbeheer, telefonie beheer en facturen die alleen zichtbaar zijn voor sleutelgebruikers. Handleidingen, beheer van eigen spam omgeving en wachtwoord wijzigen zijn voor andere gebruikers beschikbaar.

ADMINISTRATIE

In ons klantportaal kunt u direct de facturen van afgelopen maanden terug vinden en heb je de mogelijkheid om zelf producten te verwijderen die je toch niet gebruikt. Zo heb je nog meer controle op de kosten. Daarnaast kost het je minder inspanning en word je sneller geholpen, omdat je niet hoeft te mailen of te wachten op een antwoord van ons.

Voor meer informatie over het klantportaal verwijzen we je naar de handleidingen die je in het klantportaal terug kunt vinden.

Officebox

Nieuwsberichten

Share This
We gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring op onze website te bieden. Door deze site te blijven gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.
Accepteren