Officebox als ICT-partner: wat kunt u verwachten?
Van ICT-leverancier naar ICT-partner
Uw medewerkers kunnen bijvoorbeeld gewoon rechtstreeks terecht bij onze servicedesk, ook als zij thuiswerken. Dat bespaart u als manager tijd, zeker als u veel medewerkers heeft. Eventuele verstoringen volgt u gemakkelijk online, of u laat uzelf per sms op de hoogte houden. En wist u dat we gebruikers via diverse kanalen informeren over Officebox-nieuws en ontwikkelingen op het gebied van cloud computing?
Gratis 24/7 servicedesk
Alle Officebox-gebruikers maken 24/7 rechtstreeks gratis gebruik van onze servicedesk, ook als zij thuiswerken. Ondersteuningsverzoeken hoeven dus niet via de leidinggevende te worden ingediend.
Onze servicedesk is op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur voor alle vragen telefonisch en per mail bereikbaar, buiten kantoortijden belt u onze standby-dienst wanneer u niet kunt werken. De status en afhandeling van een verzoek kan worden gevolgd in onze interactieve servicedesktool TopDesk.
Online storingsmelder
Bredere verstoringen binnen het Officebox-platform of van onze internetlijnen melden wij op www.officebox.nl/storing. Hier leest u wat er aan de hand is en wanneer u naar verwachting weer kunt werken. Wordt u graag automatisch op de hoogte gehouden, schrijft u zich dan in voor onze sms-dienst.
Officebox-nieuws en marktontwikkelingen
Uiteraard is er veel te vertellen over cloud computing in het MKB en nieuwe ontwikkelingen in onze Officebox-diensten. Neemt u eens een kijkje op www.officebox.nl/nieuws, of volgt u ons op Facebook, Twitter of LinkedIn. Of schrijf u in voor onze nieuwsbrief, u ontvangt dan maandelijks een samenvatting van onze nieuwsberichten per mail.
Officebox
Nieuwsberichten
Officebox sluit zich aan bij de ABOS Groep
Officebox & ABOS Persbericht De accountancybranche evolueert voortdurend en de behoefte aan geavanceerde technologische...
ChatGPT: Wat kun je ermee?
ChatGPT Wat is ChatGPT? Stel je voor dat je een super slimme virtuele assistent hebt die met je kan praten en je...
De schijf van vijf voor een veilige ICT-omgeving
De schijf van vijf Schijf 1: De gebruiker De eerste schijf van de "Schijf van vijf" draait om de gebruiker zelf....